søndag 18. oktober 2009

Oppussinga går framover;)


men det gaor ikkje så fort. Det er masse anna og so skal gjerast pao ein gard,og naor me gløyme å leiggja platene inn før me ska bruka dei,so verte da ikkje bedre. Men no er dei komne pao veggjene, og eg er so spente pao resten..... Da ska vera raudt bak vasken og dei smale kvite er bak doen. No ska me berre setja inn vasken, dusjen og doen...også litt anna putl og......Kanskje me faor dusja til helgi?? Da håpa eg, før dao ska me pao smalahovefest;-)


No har eg faott svar pao CT og røntgen, og da var no ikkje so kjekt. Skiveutgliing nedst i ryggjen og slitasjegikt i høgra hoftao, men men da lyte no gao vidare. Skjønna no kvifor eg ha hatt, og har so mykje ilt. Skal no til kiropraktoren og prøva med litt naoler tysdag,sjao om da verte bedre.










1 kommentar:

  1. Hei på deg, kjære Wigdis :-)

    Takk for koselig spor inne hos meg! Skulle gjerne vært med på smalahovekveld!!!

    Er sååå spent på å se badet deres ferdig! Liker den knall røde platen!!! :-)

    Ikke fullt så kjekt svarene du fikk om helsen din, men tross alt bedre å vite enn det motsatte! GO'klem til deg!

    Hilser masse fra både Steffen og Katherine!

    Hils Olav også da :-)

    SvarSlett


Målar for salg og tek imot bestillingar.