fredag 18. september 2009

Kest bli da ao vekene??

Ja so e da helg atte, og som overskrifti seie so lure eg pao kest vekene verte ao henne. Eg kom te å teinkja pao noke so ho Cassandra sa før ei stund sidao:
" No er eg 5 aor, og naor eg verte 10 aor so ska eg fao meg telefon. Og da er ikkje leingje til also."
Ho skulle berre vist ko sant da er, iallfall før oss so e vortne besteforeldre.
Huset e vaska og kroppen likeså, so no e da berre å venta pao gjestene.
Denna helgi ska eg fao besøk ao 2 søskjenabadn frao Bergen, ho Turid og ho Tone. Eg gler meg nett so ein unge, me ska kosa oss kjempemasse.
Da e ikkje so ofta me faor vera sammen etter at me vart vaksne, naor me va smaoe va dei alltid heima til bestao om sommaren og dao leika me alltid masse. Da va stas å fao besøk frao "byn", og da tykkje eg jammen da e no og.
Tysdag var eg i Bergen og fekk teke bilde ao foten min, og no venta eg spent pao svar. Faor håpa dei finne ut kvifor eg har so ilt, og atte dei kan fiksa da einkelt. Ellers gaor no dagane med håndarbeid og husarbeid, trening pao senteret og slikt noke. Håpa att eg snart kan greia å vera ute i hagen att og pusla, da har ikkje vore mykje ao da i sommar.
No ska me adle ha ei koseleg helg, både dikka og eg;-)

2 kommentarer:

  1. Nei, ein kan verkeleg lure på kor vekene vert av......går fortare og fortare, har ein følelsen av.
    Kanskje det har med alder å gjere?
    Kjekt når du skriv på dialekt...det kan me like!!
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Tiden flyr, det er sikkert! Best å gripe stunden mens den er der...

    Håper du har kost deg i helgenm Wigdis! Det skjer saker og ting hos deg. Ikke minst på bloggen. Ny mal og greier. Så flink du er :-)

    Nydelig dikt ute i margen til venstre. Er det du som er forfatter?

    Håper de finner ut av det med foten din. Noe som er kjapt å fikse. Ikke sånn som med min...

    Ønsker dere en kjempefin uke i vakre Fjærland :-) Hilsen og klem fra oss på Tysnes!

    SvarSlett


Målar for salg og tek imot bestillingar.