fredag 3. september 2010

Hei og hå.


Ja no nimma da seg eitt aor so eg ikkje ha vore her inne, slettest ikkje bra detta her.

Da ha vore eitt aor i "smertehelvete" for å seia da rett ut, men no er eg SMERTEFRI:-)


Dan 17. juni fekk eg meg nye hofta ( hofteprotese), og da ha gaott kjempeflott. Ette ei veka pao Sentralsjukehuset i Førde, fekk eg 14 dagar pao Mork Rehabelitering pao Sunnmøre. No ha eg gaott hjao fysioterapi 2 gange i veka og da gaor berre ein veg, FRAMØVE.


So heldige me er so bur i detta flotta landet vaort, me faor gratis sjukehus, gratis rehabilitering,fysioterapi, med flinke folk so er dar berre før å hjelpa meg. Slik følte eg da iallfall. Me faor betala skatten vaor å vera gilde før at me ha da so godt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Målar for salg og tek imot bestillingar.